Ledoc administratorkursus

Ledoc 360° hjælper dig godt fra start

Varighed: 6 timer

Ledoc 360° kursus

kom 360 grader rundt om Ledoc system

Kurset er relevant for både ledelse og medarbejdere med administrativ rolle i Ledoc, samt medarbejdere som har til opgave at formidle systemets funktioner videre i organisationen.

Kurset har til formål at give dig overblik over systemets funktioner og forståelse for hvordan du kan bruge systemet, på tværs af moduler, til at understøtte din virksomhed i hverdagen.

Med korrekt implementering kan Ledoc spare både dig og dine medarbejdere for værdifuld tid i hverdagen. 

Ledoc underviser

Din underviser:

Regitze Linderskilde

Næste kursus starter om:

Dage
Timer
Min.
Sek.

Praktisk info

Pris:
2.249,- ekskl. moms

Varighed:
6 timer

Forplejning:
Morgenmad og frokost samt kaffe/te/sodavand ad libitum

Bemærk:
Medbring bærbar eller tablet

Spørgsmål?
Kontakt os på ledoc@lekon.dk eller tlf. 4676 7111

Ledoc 360° kursus

kom 360 grader rundt om Ledoc system

Kurset er relevant for både ledelse og medarbejdere med administrativ rolle i Ledoc, samt medarbejdere som har til opgave at formidle systemets funktioner videre i organisationen.

Kurset har til formål at give dig overblik over systemets funktioner og forståelse for hvordan du kan bruge systemet, på tværs af moduler, til at understøtte din virksomhed i hverdagen.

Med korrekt implementering kan Ledoc spare både dig og dine medarbejdere for værdifuld tid i hverdagen. 

Ledoc underviser

Din underviser:

Regitze Linderskilde

Næste kursus starter om:

Dage
Timer
Min.
Sek.

Praktisk info

Pris:
2.249,- ekskl. moms

Varighed:
6 timer

Forplejning:
Morgenmad og frokost samt kaffe/te/sodavand ad libitum

Bemærk:
Medbring bærbar eller tablet

Spørgsmål?
Kontakt os på ledoc@lekon.dk eller tlf. 4676 7111

Hvem bør tage Ledoc kursus?

Kurset er relevant for dig, der er:

Ny i Ledoc:
Ledoc er dit redskab til en nemmere og mere enkel hverdag.
Ta’ vores administratorkursus og lær best practice at implementere Ledoc som dine medarbejderes foretrukne værktøj i hverdagen.
Systemet giver dig mulighed for at samle det hele ét sted. Således ved du og dine medarbejdere altid, hvor I finder vigtige dokumenter, status på eftersyn og meget mere.

Eksisterende bruger som er migreret fra version 3.0 til version 4.0:
For at komme bedst fra start med dit nye system anbefaler vi Ledoc-brugere på administratorniveau samt medarbejdere, som har ansvar for at formidle systemets funktioner videre til andre i organisationen, at investere seks timer i at lære de nye funktioner at kende.
Du lærer først og fremmest at finde hoved og hale i dit nye system. Derudover lærer du at udnytte systemets funktioner på tværs af moduler, hvilket for eksempel giver mening i forbindelse med håndtering af kemi.

Udbytte ved Ledoc kursus

Kom godt fra start med Ledoc version 4.0 og få overblik over systemets nye funktioner.

Vi vejleder dig gennem opsætningen af dit system.
Her får du lov til at arbejde med en række af de grundlæggende funktioner, herunder:

  • Opsætning af grundsystemet, bl.a. ”teams” og ”lokationer”
  • Oprettelse af medarbejdere, leverandører, udstyr og dokumenter
  • Opsætning og tilknytning af vurderingslister
  • Fremgangsmåde ved kompetencevurdering af medarbejdere samt vurdering af dokumenter, leverandører og udstyr
  • Registrering og håndtering af afvigelser og forbedringsforslag

Forudsætninger for deltagelse

For at få det optimale ud af kurset bør du have grundlæggende it-færdigheder samt kendskab til din virksomheds organisering.

Du skal være oprettet i din virksomheds Ledoc System, og vi anbefaler at du har været logget ind i systemet forud for kurset.

For at opnå det fulde udbytte af kurset, bør du (i det omfang det er muligt) medbringe følgende på kursusdagen:

  • Bærbar eller tablet med mulighed for adgang til trådløst internet
  • Medarbejderliste: navn, mail og mobilnummer på kommende brugere til systemet
  • Oversigt over geografiske lokationer og enheder (kontorer, værksteder, biler m.v.)
  • Oversigt over udrustning, måleudstyr og øvrigt udstyr som skal styres og efterses
  • Tidligere udarbejdede kompetencevurderinger af medarbejdere, alternativt oversigt over krav til kompetencer
  • Oversigt over væsentlige leverandører og evt. underleverandører som du ønsker at styre
  • Digitale kvalitetsstyringsdokumenter, eks.formularer, procedurer, instruktioner og håndbøger
Del med en ven eller kollega:
Del på facebook
Del på twitter
Del på linkedin
Del på email