Med afvigelsesstyringsmodulet kan du digitalisere din

Arbejdsmiljøhandlingsplan

Registrér hændelser med billedokumentation

Når du styrer din virksomheds arbejdsmiljøhandlingsplan i Ledoc, kan du:

  • Samle alle arbejdsmiljørelaterede opgaver på ét visuelt board
  • overblik over hvilke opgaver der skal løses, arbejdes på og er løst
  • Registrere afvigelser og forbedringsforslag samt nærved uheld 
  • Tilføje relevant billeddokumentation ved registrering af opgaver
  • Angive deadline og ansvarlig på den enkelte opgave i boardet
  • Tilgå og administrere opgaver overalt; via mobil, tablet og PC
Registrer Arbejdsmiljøhændelse

Visuelt overblik over status på arbejdsmiljøopgaver

Arbejdsmiljøopgaver

Hurtig og nem registrering af hændelser og nærved uheld

Nærved uheld arbejdsmiljø

Registrér og håndtér hændelser via mobil og tablet

Ofte bliver hændelser og nærved ulykker ikke registreret og handlet på, fordi en registrering er tidskrævende og sjældent kan udføres på relevante tidspunkter, altså i det øjeblik hændelsen sker. 

Når din virksomheds arbejdsmiljøhandlingsplan styres digitalt, kan alle relevante medarbejdere dog registrere og behandle hændelser på et øjeblik direkte via mobilen. 

På den måde kan du sikre, at din virksomheds sikkerhed og effektivitet løbende forbedres.  

Billeddokumentation af nærved uheld og hændelser

Ved registrering kan der angives en ansvarlig for udførelse, ligesom medarbejderen kan vedhæfte eksempelvis:

  • Billede
  • Deadline
  • Risikovurdering
  • Prioritetsniveau
  • Omkostning
  • Geolokation
  • Vedhæftede filer
  • Anslået tidsforbrug
Registrer hændelse arbejdsmiljø

Vil du vide mere om dine muligheder for styring af arbejdsmiljø med Ledoc System?

Eller …

Del med en ven eller kollega:
Del på facebook
Del på twitter
Del på linkedin
Del på email