Med kompetencestyring kan du

Foretage enkle såvel som større kompetencevurderinger

Bevar overblikket over din virksomheds kompetencer

Når du udarbejder kompetencevurderinger af dine medarbejdere digitalt i Ledoc, får du overblik over virksomhedens samlede kompetencer

Du kan udarbejde unikke kompetenceplaner for den enkelte medarbejder og har altid direkte adgang til relevant information i bemandingssituationer

Den kompetenceansvarlige bliver automatisk påmindet, når det er tid til at kompetencevurdere medarbejdere.

Ledoc kompetencestyring

Skræddersyede kompetencevurderinger

Med Ledoc kan du gennemføre den årlige kompetencevurdering af virksomhedens medarbejdere i det omfang og den detaljeringsgrad du ønsker for den enkelte medarbejder:

  • Fravælg vurdering hos medarbejdere, hvor kompetencevurdering er irrelevant
  • Simplificér vurderinger ved at vælge kvikvurdering (ok/ikke ok)
  • Sammensæt branche- og fagspecifikke vurderingslister ud fra spørgsmålsgrupperne i systembiblioteket
  • Opret dine egne spørgsmålstyper, spørgsmålsgrupper og vurderingslister fra bunden  
Digital kompetencevurdering af medarbejdere

Vil du vide mere om kompetencestyring med Ledoc System?

Eller …

Del med en ven eller kollega: